2017 IDC MarketScape Global Tümleşik İletişim ve İşbirliği Üreticisi Değerlendirmesinde AVAYA Lider Üretici Seçildi

2017 IDC MarketScape Global Tümleşik İletişim ve İşbirliği Üreticisi Değerlendirmesinde AVAYA Lider Üretici Seçildi

Avaya tümleşik iletişim ve işbirliği teknolojileri sağlayan global 11 üreticinin, yeteneklerinin ve stratejilerinin değerlendirilmeleri sonucunda lider üreticiler arasında yeraldığını açıkladı.

Raporda IDC, tümleşik iletişim ve işbirliği(UC&C) teknolojilerinin yaygınlaşmasında öne çıkan 3 trendi belirledi:  2017’de pazar değerinin  33.8 milyar $’a çıkması, tümleşik iletişim ve işbirliği teknolojileri kullanımının  %37’ye ulaşması ve işletmelerin donanım tabanlı sitemlere yatırım yapmaya devam etmelerine rağmen bulut (Cloud) modelinin önde gelen dağıtım modeli olarak yerinin kuvvetlendirilmesi.

IDC, tümleşik iletişim ve işbirliği teknolojileri kurmak, değiştirmek veya genişletmek isteyen firmalara dikkate almaları gerekenler konusunda aşağıdaki tavsiyelerde bulundu:

  • Üreticinin sunduğu UC&C ürün ve hizmet portföyünün yanısıra, hybrid/public/private cloud, veya on-premises gibi kurulum seçenekleri sunabilmesi.
  • Üretici/işortağı/servis sağlayıcının  UC&C kurulumunda (yerinde veya bulut üzerinde) ve profesyonel hizmetler alanında uzmanlığı olmalı.
  • Uygulama geliştiren iş ortaklarından oluşan geniş veya büyüyen ekosisteme sahip  aynı zamanda  iletişim ve işbirliği teknolojilerini iş süreçlerine ve uygulamalara entegrasyon için API erişimi olan  üreticiler tercih edilmeli.
  • Varolan altyapıda büyük  değişiklikler  yapılmaksızın, üreticinin sunduğu yeni uygulamaları entegre edebilme yeteneği,  gelecekteki tüm altyapı kararlarını büyük oranda etkileyen bir faktör olmalı.
  • UC&C ve çağrı merkezi teknolojileri arasında potansiyel entegrasyon ve video, sosyal medya ve veri analizinin çağrı merkezinde kullanılabilmesine dikkat edilmelidir.

Geçtiğimiz sene, Avaya tümleşik iletişim ve işbirliği teknolojilerine yönelik  Team Engagement portföyünü ve çağrı merkezleri çözümlerini içeren Customer Engagement portföyünü geliştirdi. Team Engagement için Avaya Equinox’un pazara sunulması, Customer Engagement için  Avaya Oceana, Zang’in ortaya çıkışı ve Avaya Breeze’in devam eden gelişimi, kritik  altyapı ve uygulamalara entegrasyon yeteneği ile şirketlere  üzerinde çözümler geliştirebilecekleri açık bir platform sunmaktadır.  Avaya Breeze ve yazılım geliştiricilerden oluşan Avaya DevConnect topluluğu  sayesinde, şirketler kolaylıkla  iletişim yeteneklerini geliştirebilir ve bu geliştirmeleri  iş süreçleri ve uygulamalarıyla entegre edebilirler.

Avaya Türkiye Genel Müdürü Ayşe Kılıçaslan konuyla ilgili olarak  ‘Avaya olarak biz,  firmaların varolan yatırımlarını kullanırken yeni yetenekleri sistemlerine -hibrit veya tamamen bulut temelli sistemler üzerinden-entegre edebilmeleri için esneklik sağlamalarını ve  daha geniş kapsamlı bir dijital strateji benimsemelerini  desteklemekteyiz. ‘ dedi.