2017 Turkey Call Center Expo

Çağrı Merkezi Günleri’nde bu yıl, “Güvenlik” konuşulacak.

19-20 Ekim, Haliç Kongre Merkezi

Çağrı merkezi sektörünün en kapsamlı konferans ve fuar organizasyonlarının yanı sıra, sektörün En İyi Müşteri Temsilcisi ve En İyi Takım Liderlerini ödüllendiren Call Center Rising Star ödül törenini bünyesinde barındıran Türkiye Çağrı Merkezi Günleri, 19 – 20  Ekim tarihlerinde Haliç Kongre Merkezinde sektör temsilcileri buluşturuyor.

İlki 2006 yılında hayata geçirilen Çağrı Merkezi Günleri, bu yıl 13. kez çağrı merkezi ve ilgili sektörlerin temsilcilerine ev ev sahipliği yapmaya hazırlanıyor. Türk Telekom’unun katkılarıyla gerçekleşecek olan organizasyonda sektöre yön veren kuruluşların temsilcileri ve seçkin konuşmacılar bir araya gelecek.

İlk düzenlendiği yıldan itibaren Türkiye’den ve yurt dışından alanında uzman 100’ün üzerinde konuşmacıyı katılımcılarla buluşturan konferans, bu yıl 2 gün süresince 20’nin üzerinde konuşmacıyı ağırlayacak.

Bu yılki ana teması  “5 N 1G” olan konferansta, Ne? Neden? Nasıl? Nerede? ve  Ne Zaman? sorularıyla çağrı merkezlerinin tüm “N”leri ele alınırken, “Güvenlik” bu temanın merkezinde yer alacak.  Siber Güvenlik,  data güvenliği, çalışan güvenliği, turnover sorunu, sektörel farklılıklar ve çok daha fazlası konferans gündemine taşınacak konular arasında yer alacak.

Konferansın ana teması olan “Güvenlik” ilk gün ele alınırken ikinci gün strateji, insan kaynakları, başarı öyküleri ve teknoloji başlıklarında tecrübeler paylaşılacak.

Sektörün en önemli buluşma noktası niteliğindeki organizasyon her yıl olduğu gibi konferans ve fuarın yanı sıra, bu yıl ikinci kez gerçekleşecek olan Call Center Rising Star heyecanına sahne olacak.

Sektörel iletişim kalbi Çağrı Merkezi Fuarı

Türkiye’nin en kapsamlı çağrı merkezi organizasyonu olan Contact Center Günleri, Türkiye’deki sektör temsilcilerinin dünya çapındaki trendleri ve sektörel yenilikleri takip edebilmelerine olanak sunan çağrı merkezi konferansının yanı sıra, Çağrı Merkezi Fuarıyla da ziyaretçilerin buluşma noktası olacak.  2 gün süresince ziyaretçilerine ev sahipliği yapan fuar sektörel iletişimin en önemli adresi olmayı bu yıl da sürdürecek.

Çağrı Merkezi Fuarı, katılımcılar için yoğun bir bilgi alışverişi ve paylaşım fırsatı sunarken, bini aşkın sektör temsilcisini aynı çatı altında buluşturarak yeni işbirlikleri ve yatırımlar için de eşsiz bir fırsat sunuyor.

Çağrı merkezi ve tedarikçi firmaların stantlarıyla yer alacağı fuar, 09.00 – 17.00 saatleri arasında ücretsiz olarak ziyaret edilebilecek.

Aytaç Aydın – CMC CEO

Fuarın sektördeki büyük bir açığı kapattığını düşünüyoruz.

Çağrı merkezi sektörünün gelişimini destekleyen Contact Center Konferansı ve Fuarı, dünya çapındaki trendlerin ve sektörel yeniliklerin takip edilmesine olanak sağlıyor. Rehber görevini yürüten organizasyon ile sektör profesyonelleri hem sektöre yönelik yeni teknolojileri tanıma hem de karşılıklı fikir alışverişinde bulunma şansı yakalıyor. Türkiye’de ilk ve tek niteliği taşıyan bu fuarın sektördeki büyük bir açığı kapattığını düşünüyoruz. CMC olarak yürüttüğümüz operasyonun ciddi bir kısmını oluşturan çağrı merkezi sektörünün gelişimi ve büyümesi bizim için de büyük önem taşıdığından, bu yıl 13’üncüsü düzenlenen Contact Center Konferansı ve Fuarı’nda 13. kez yer alacağız ve sunduğumuz çözüm ve hizmetler hakkında ziyaretçilere detaylı bilgi aktaracağız.

Ulaş Civil, Teknofix Genel Müdürü

Türkiye’nin en başarılı firmalarının bir araya geldiği bir organizasyon

Teknofix olarak müşterilerimizin tüm saha operasyonlarını üstleniyor, sektördeki uzun yıllara dayanan tecrübemiz ve bilgi birikimimiz ile gerekli süreçleri uçtan uca oluşturup verimli ve etkin bir şekilde yönetilmesini sağlıyoruz. Her ay müşterilerimizin on binlerce bireysel ve kurumsal abonesine hizmet sunuyoruz. Tüm bu çalışmalarımızda kendi bünyemizdeki tescilli teknolojilerimizi kullanıyor ve gerçek zamanlı olarak raporlama gerçekleştirebiliyoruz. Müşteri odaklı olarak geliştirdiğimiz süreç yönetimi anlayışımız ve uygulamalarımız sayesinde müşterilerimizin aboneleri ile olan ilişkilerinin sorunsuz ve kesintisiz bir biçimde sürdürülmesini sağlıyoruz. Sonuçta, mükemmelleştirilmiş müşteri deneyimi sayesinde hem abonelik süreçleri kesintiye uğramıyor hem de yeni abonelerin entegrasyonu bugüne dek hiç olmadığı kadar kolaylaşıyor.

Contact Center Konferansı ve Fuarı müşteri odaklı çalışan ve mükemmel müşteri deneyimi sunmayı hedefleyen, Türkiye’nin en başarılı firmalarının bir araya geldiği bir organizasyon. Bu özel organizasyonda sektörün geleceğine yön veren inovatif çözümleri sunan firmalardan biri olarak bulunmak ve kazanımlarımızı paylaşmak bizim için son derece değerli. Konferans katılımcılarına bilgi ve deneyimlerimizi aktararak maksimum fayda yaratmaktan da büyük mutluluk duyuyoruz.

Eniz Akdağ, Türk Telekom Çağrı Merkezi Operasyonları Direktörü

Müşteri deneyimimizi sürdürülebilir kılmak için çalışmalarımıza devam ediyoruz.

Telekomünikasyon sektörü, tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de teknoloji ağırlıklı bir şekilde büyümesini sürdürüyor. En önemli dinamiği “müşteri” olan bu sektörde, Türk Telekom müşteri hizmetleri olarak, iş süreçlerimizi ve teknoloji yatırımlarımızı “tüm kanallarda en iyi müşteri deneyimi yaşatan bir çözüm merkezi olma” vizyonumuz doğrultusunda şekillendiriyoruz. Dört farklı ürün grubunda bu vizyonu uygulamak üzere büyük bir organizasyon ile çalışıyoruz. Türkiye’nin 22 farklı ilindeki 38 lokasyonumuz ve 7/24 hizmet veren çağrı merkezimizde, 8.375 müşteri temsilcisiyle sektörün lokomotifi olmanın gururunu yaşıyoruz. Yıllık 1 milyarın üzerinde müşteri iletişimi sağlıyoruz. Her bir iletişim, bizim açımızdan müşterilerimizi anlamak, ürün ve hizmetlerimizle onlara çözüm sunmak için önemli bir fırsat ve itici bir güç oluyor. Bu gücü, genlerimizdeki yenilikçilik, müşteri, kalite ve çözüm odaklılık gibi diğer dinamiklerimizle birleştiriyoruz.

Yaptığımız her yatırımda, sunduğumuz her yeni ürün ve serviste, müşterilerimize yaşattığımız her olumlu deneyimde, Türkiye’nin en güçlü teknolojik altyapısı ile hizmet verdiğimiz kanallarımızın çeşitliliği ve güçlü organizasyonumuzun büyük etkisi oluyor. Gücümüzü müşterilerimizin memnuniyetinden alıyor ve müşteri deneyimimizi her daim en üst seviyede sürdürülebilir kılmak için çalışmalarımıza devam ediyoruz.