2019 Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri için adaylık süreci başladı

IMI Conferences’ın 2006 yılından itibaren düzenlediği Çağrı Merkezi Ödülleri, 6 Kasım 2019 tarihinde Fairmont Qusar Hotel’de gerçekleşecek.  Her yıl sektör temsilcilerini bir araya getiren Türkiye Çağrı Merkezi Günleri sonrasında düzenlenecek olan ödül töreninde çağrı merkezi sektörünün en iyileri belirlenecek. 3 ana kategoride 10 farklı ödülün sahiplerini bulacağı organizasyon için başvuru süreci ise 30 Eylül’de sona erecek.

Çağrı merkezi sektörü, her geçen yıl hızla değişen teknoloji ve müşteri talepleri karşısında, yeni iletişim kanallarıyla hizmet sunmak ve bu süreci yönetmek konusunda etkileyici bir performans ortaya koymaya devam ediyor.

Rekabeti ve yaratıcılığı tetikleyerek sektörel gelişime katkı sağlayan Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri ise, kazanan kurumlar açısından yarattığı motivasyonu sektörel düzeye taşımak açısından önemli bir misyon üstleniyor.

Kazanan firmalar için önemli bir prestij sembolü konumuna gelen ödül töreni; ilk yılından bu yana farklı sektörlere hizmet veren farklı büyüklüklerdeki 153 kuruluşa ev sahipliği yaparken, 49 firma en iyiler arasında yer alma başarısını elde etti.

Bu yıl 3 ana kategoride 10 farklı ödülün sahiplerini bulacağı organizasyon kapsamında adaylar aşağıdaki kriterlerde aday olabilecek.

  1. En İyi Çağrı Merkezi
  • 100’den az koltuklu
  • 101 – 499 arası koltuklu
  • 500 üzeri koltuklu
  1. En İyi Müşteri Temsilcisi
  2. En İyi Takım Lideri

En İyi Çağrı Merkezi” kategorisine başvuran tüm adaylar Performans Gelişimi, Deneyim, Teknoloji, Eğitim ve İnovasyon kriterleri dahilinde değerlendrilerek her bir başlık altında ödül

Her yıl sektörün önde gelen firmalarının, üst düzey yöneticilerinin ve çalışanlarının yoğun katılımı ile gerçekleşen ödül töreninde yerini almak isteyen firmalar için son başvuru tarihi 30 Eylül

Türkiye Çağrı Merkezi Ödül törenine ait detaylı bilgiye, İMİ CONFERENCES’ın 0216 575 59 42 no’lu telefon numarasından veya www.imiconferences.com.tr  adresinden ulaşılabilir.