Arvato CRM Türkiye, bir kez daha en büyük hizmet ihracatçıları arasında

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM), Türkiye’nin 500 Büyük Hizmet İhracatçısı Araştırması’nın sonuçlarını açıkladı. 2017 rakamlarına göre yapılan sıralamada Arvato CRM Türkiye, Çağrı Merkezi sektörünün en büyük ve Telekomünikasyon kategorisinin en büyük ikinci hizmet ihracatçısı seçildi.

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM), Ekonomi Bakanlığı’nın desteği ile bu yıl üçüncüsünü düzenlediği Türkiye’nin 500 Büyük Hizmet İhracatçısı Araştırması’nın sonuçlarını Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın katılımıyla gerçekleşen özel bir davette açıkladı. Türkiye’nin ekonomik büyümesine hizmet ihracatı ile katkı sağlayan başarılı şirketlerin belirlendiği çalışmada Arvato CRM Türkiye, Çağrı Merkezi sektörünün en büyük ve “Telekomünikasyon” kategorisinin en büyük ikinci hizmet ihracatçısı ödülüne layık görüldü.

Ödülleri Teknoloji Bakanı Mustafa Varank ve Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan’dan alan Arvato CRM Türkiye CEO’su Soner Cesur, “2016 yılında da Türkiye’nin 500 Büyük Hizmet İhracatçısı Araştırması’nda Telekomünikasyon kategorisinde Türkiye’nin en büyük ikinci hizmet ihracatçısı olarak ödüle layık görülmüş ve near-shore hizmetlerde Türkiye’nin en büyük portföyüne sahip şirketi olarak onurlandırılmıştık. Bu yıl da Türkiye İhracatçılar Meclisi tarafından tekrar ödüllendirilmek bizler için çok mutluluk verici bir gelişme. İki yıl üst üste bu ödülü alan bir ekibe liderlik etmekten gurur duyuyorum. 2017 yılı yurtdışında yerleşik müşterilerimize yabancı dillerde hizmet verdiğimiz operasyonlara odaklandığımız bir yıl oldu ve umuyoruz ki katma değerli dijital çözümlerimizle birlikte daha da büyüyeceğimiz yeni bir yıl bizi bekliyor” şeklinde konuştu.