Çağrı merkezi yöneticileri, Call Center Executive Dinner’da bir araya geliyor.

Çağrı Merkezi sektörü temsilcilerini, farklı sektörlerle buluşturan “Call Center Executive Dinner” gecesi, 12 Aralık tarihinde The Ritz Carlton İstanbul’da gerçekleşecek.

Çağrı Merkezi sektörünün tanıtımı ve diğer sektörlerle olan iletişiminin güçlendirilmesi amacıyla IMI Conferences tarafından organize edilen gecede, çağrı merkezi sektörünün önde kuruluşları, iş dünyasıyla bir araya gelecek.

Farklı dil, din ve kültür mozaiğiyle Türkiye’nin önemli tarihi ve kültürel değerleri arasında yer alan Mardin’in izlerini taşıyacak gecede katılımcılar, ilham veren bir başarı hikayesine de tanıklık edecekler.

Uzun yıllardır Mardin’de yaşayan,  aynı zamanda dünyanın en iyi 5. şefi ve sosyal girişimci Ebru Baybara Demir, başarı hikayesini katılımcılarla paylaşacak.

Geçtiğimiz yıllarda, Esma Sultan Yalısı, Adile sultan Yalısı, Çırağan Sarayı, Pera Palace gibi İstanbul’un seçkin mekanlarının ev sahipliği yaptığı gece, her yıl farklı bir temayla konuklarını ağırlıyor.

Onuncu yılındaki ana teması “Farklı Yap, Fark Yarat” olan akşam yemeği, sektöre yön veren tepe yöneticileri, kanaat önderleri, iş ortakları ve rakipleri bir araya getirecek. Çağrı merkezleri için geleneksel bir etkinlik niteliği kazanan organizasyon, sektör üzerindeki bütünleştirici misyonunun dışında katılımcılar için tanışma ve bir yılı değerlendirme fırsatı sunmaya devam edecek.