Çağrı Merkezleri Derneği’nin Yeni Dönem Yönetim Kurulu Başkanı Rengin Ağılönü Oldu.

Çağrı Merkezleri Derneği’nin Yeni Dönem Yönetim Kurulu Başkanı Rengin Ağılönü Oldu.

 Çağrı Merkezleri Derneği, gerçekleştirdiği Olağan Genel Kurul Toplantısında yeni dönemde görev yapacak Yönetim Kurulu Başkanı ile birlikte Yönetim Kurulu ve Denetim Kurulu Üyelerini de belirlendi.

Türkiye çağrı merkezi sektörünün en önemli organizasyonu olan ve sektöre yön veren Çağrı Merkezleri Derneği’nin, 12 Şubat 2019 tarihinde gerçekleştirdiği Olağan Genel Kurul Toplantısı’nda yeterli çoğunluk sağlandı ve Dernek organlarının belirlenmesi için seçim yapıldı.  Seçim sonucunda, Erişim Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü Rengin Ağılönü, oybirliği ile Yönetim Kurulu Başkanı olarak seçildi.

Çağrı Merkezleri Derneği’nin bugün geldiği noktada, sektörün yaklaşık %90’ını temsil eden ve önde gelen çağrı merkezi firmalarını tek çatı altında toplayan önemli bir referans noktası olduğuna dikkat çeken Rengin Ağılönü, “Daha önce Yönetim Kurulu Üyesi olarak yer aldığım 3 yıllık faaliyet dönemi içerisinde, sektörümüzün gelişimi adına belirlediğimiz öncelikli konularımız çerçevesinde pek çok önemli çalışma gerçekleştirdik. Büyük bir heyecan ve istekle devraldığım başkanlık görevim sürecince, tarafsızlık ilkemiz doğrultusunda tüm bu çalışmaları bir adım öteye taşıyabilmek, sektörümüze katkı sağlayacak yeni projelere imza atabilmek hiç şüphesiz en büyük hedefimiz ve sorumluluğumuz olacaktır.” Geçtiğimiz dönemde Derneğin başarılarında emeği olan Yönetim ve Denetim Kurulu Üyelerine özverili çalışmaları için teşekkür eden Ağılönü, yeni Yönetim ve Denetim Kurulu üyelerini de tebrik ederek seçim sonuçlarının hem Dernek hem de sektör için hayırlı olmasını diledi.