Dosya

İnternetin dev alışveriş merkezleri: Pazaryerleri

İnternetin AVM’leri olarak nitelendirilebilecek Pazaryeri e-ticaret siteleri, birçok sanal mağazayı bünyesinde barındırarak büyümeye ve gelişmeye devam ediyor.

Gerek son kullanıcılar, gerekse satıcı firmalar için sayısız avantaj sunan pazaryerleri, aynı anda birçok farklı süreci kusursuz şekilde organize etmek ve bunu yaparken müşteri deneyiminden ödün vermemek gibi zor bir süreci yönetmek durumunda.

E-ticaretin, ticaret içindeki payı gelişmiş ülkelerde yüzde 9,8 iken, bu oranın Türkiye’de 4,1 seviyesinde olması, gelişim açışından sahip olduğu potansiyeli gözler önüne seriyor.

Sektörün gelişimi için gerekli olan yeni oyuncuları bu ekosistem içine dahil olmasının önündeki en önemli engellerin başında ise yatırım maliyetleri geliyor. Bu aşamada pazaryerlerinin sunduğu çözümler, yeni bir e-ticaret sitesi açmak için gerekli yatırım maliyetlerini üstlenmeden geniş kitlelere ulaşmak isteyen satıcıların sektöre dahil olmasını kolaylaştıran bir iş modeli sunuyor.

E-ticaret sektöründe yeni giren veya mevcut işi büyütmek isteyen girişimciler için pazaryerleri önemli fırsatlar barındırıyor.

Pazaryerlerinin, marka bilinirliği, güvenli ödeme altyapısı, iade süreçleri, sahip olduğu müşteri portföyünden ve profesyonelce kurgulanmış müşteri hizmetlerinden yararlanabilme imkanı bu fırsatlardan sadece birkaçı.

Özetle tüketiciler için tek bir platformda birçok tedarikçinin ürünlerini karşılaştırarak güvenle satın alma imkânı sunarken,  satıcılar için hem daha fazla müşteriye ulaşmak, hem de gerekli altyapı ve operasyon maliyetlerine katlanmadan satış yapma avantajı sağlıyor.

Pazaryerlerinde diğer e-ticaret sitelerinden farklı olarak hem tüketiciler hem satış yapan mağaza sahipleri müşteri konumunda bulunuyor. Bu nedenle pazaryerleri için müşteri deneyimi süreci oldukça karmaşık bir süreç olabiliyor.

Satış sonrası hizmetler rekabette fark yaratan öncelikli etken

Ürün çeşitliliğinin, kampanya ve fırsatların yoğunluk gösterdiği internet alışverişlerinde tüketici tercihleri anlık değişim gösteriyor. Bu süreçte iyi bir çağrı merkezi organizasyonu müşteri sadakatini belirleyen temel etkenlerin başında geliyor.

Seçeneklerin ve fırsatların sınırsız olduğu bir ortamda güven, tüketiciler için en ayırt edici konu. Ürünleri deneyimlemenin mümkün olmadığı internet alışverişlerinde tüketicinin iade sürecinde sorun yaşamayacağını bilmesi, istediği anda yaşadığı soruna çözüm sunulacağından emin olması alışveriş tercihlerinde büyük önem taşımaktadır. Pazaryeri platformları için müşteri deneyiminde bu güveni oluşturmanın yolu müşteri hizmetlerinin doğru, tutarlı ve profesyonelce yönetilmesinden geçiyor.

Ayrıca müşterilerin tüketim alışkanlıklarını ve ihtiyaçlarını takip etmek, buna göre proaktif satış imkanlarını değerlendirebilmek için de farklı kanallardan çağrı merkezine gelen verilerin ve geri bildirimlerin değerlendirilmesi önem taşıyor.

Müşteri hizmetlerini outsource etme yaklaşımı ağırlıkta

Pazaryerleri e-ticaret sitelerine, iletişim kurdukları kanalları ve müşteri hizmetlerini outsource etme tercihlerinin sorduğumuz dosyamızda, alanında uzmanlaşmış şirketlerden hizmet alma eğiliminin ağırlıkta olduğunu görüyoruz. Dışkaynak seçimlerinde etkili olan faktörlerin ise; hız esnekliğin yanı sıra, tüketicilerin profilini de göz önüne alarak kullanıcılarına en iyi müşteri deneyimi yaşatabilmek adına omni-channel (çok kanallı) stratejileri başarıyla uygulayan firmalardan yana tercihlerini kullandıklarını görülüyor.

Onur BAL, Alonet
Satış Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı

Beklenti ve talepler, müşterinin yaşadığı olumlu ve olumsuz deneyimlerle şekilleniyor

Pazaryeri iş modelinde, klasik e-ticaret sitelerinden farklı olarak aynı anda birçok farklı firmanın ürünlerinin satış ve destek hizmetleri yürütülmektedir. Özetle, pazar yerleri, satıcılar ve alıcıları birleştiren üçüncü parti platformlardır.

Pazaryeri modelinde satıcılar da müşterilerle doğrudan iletişimde olabilmektedir. Fakat bu iletişim içeriği, belli kalite standartları doğrultusunda pazaryerlerinin kontrol ve sistematiği dahilindedir. Bu özellik müşteri hizmeti açısından pazaryerlerini daha kıymetli ve güvenilir kılmaktadır. Örneğin geciken teslimatlar da vazgeçme hakkından, para iade süreçlerine kadar müşteriler herhangi bir sürprizle karşılaşmadan güvenle alışveriş yapabilirler.

Müşteri beklentilerinin e-ticaret firması tarafından yüksek oranda karşılanmasının satın alma kararı üzerinde büyük bir etkisi vardır. Bir ürünü dokunmadan, yakından görmeden ya da denemeden satın almak için belli noktalarda güven duymak gerekir. Bunların başında, kullanıcı, ürün ve satıcı ile ilgili yorumlara ulaşabilme, güvenilir ödeme yöntemleri, kolay iade ve değişim süreçleri, teslimat zamanı ile ilgili taahhütlerin yanı sıra, ürün çeşitliliği, kapsamlı müşteri hizmeti, indirim ve kampanya avantajları gibi unsurlar gelmektedir. Pazaryeri platformlarındaki çeşitlilik ve geniş kapsam ciddi finansal yükler doğurmaktadır ki bu maliyetlere ancak belli bir satış ölçeğine ulaşabilen yapılar katlanabilirler. Bu nedenle beklenti ve talepler direk müşterinin yaşadığı olumlu ve olumsuz deneyimlerle şekillenmektedir.

Alonet olarak müşterilerimize ulaşmak için Telefon, Web Chat, Sosyal medya, E-mail, SMS gibi tüm kanalları kullanıyoruz.

Hizmet verdiğimiz müşterilerimize; satış öncesi ve sonrası müşteri hizmetleri (Inbound, IVR Self-Servis çözümleri), Tedarikçi Ağı İletişimi, bağlılık ve yeniden kazanım aramaları, Sipariş tamamlama aramaları, Memnuniyet aramaları, kargo takip süreç desteği, Sosyal Medya Yönetimi süreçlerinde destek oluyoruz.

Bahadır Kılıç,
GittiGidiyor Satıcı Gelişimi Direktörü

Pazaryerlerinde Müşteri hizmetleri, hem alıcı hem satıcıya çözüm sunuyor.

Pazaryerlerinde diğer e-ticaret sitelerinden farklı olarak hem tüketiciler hem satış yapan mağaza sahipleri müşteri konumunda bulunuyor. Dolayısıyla pazaryerlerindeki müşteri hizmetleri, alıcı ve satıcıların karşılaştıkları herhangi bir sorunun çözümü aşamasında aktif rol oynuyor. Özellikle ürün satışı ve kargo aşamasındaki tüm süreçlerde kullanıcılarımızı doğru yönlendirmek, hizmet kalitesi açısından son derece kritik öneme sahip.

Günümüzde müşteri beklentilerinin değişmesiyle birlikte tüketiciler her an her yerden çağrı merkezine ulaşmayı ve taleplerinin hızla karşılanmasını istiyor. Özellikle tüketicilerin sıkça kullandıkları pazaryerlerinde bu talebi doğru bir şekilde karşılamak büyük önem taşıyor. Bu noktada çağrı merkezlerindeki çalışanların dinleme, anlama ve analiz edebilme gibi niteliklere sahip ve sorunu hızlıca çözmeye odaklı olmaları kritik.

Teknolojik gelişmeler müşteri hizmetleri noktasında beklenti ve taleplerin etkiliyor

Türkiye’de genç nüfusun artması ve teknolojik gelişmeler sektörün hızla büyümesini sağlarken aynı zamanda müşteri hizmetleri noktasında beklenti ve taleplerin farklılaşmasındaki en önemli etken olarak öne çıkıyor.  Ayrıca internet kullanımında mobil cihaz ve tablet kullanım oranının artması, kullanıcı haklarını korumaya yönelik çıkan yeni yasal düzenlemeler de yine bu konuda taleplerin değişmesinde önemli rol oynuyor. Örneğin önceki yıllarda müşteri hizmetleri ağırlıklı olarak telefonla sağlanırken, artık yapay zekânın yardımıyla e-posta ve sosyal medya gibi pek çok kanaldan tüketicilere destek sunuluyor. Çağrı merkezlerinin bu değişimleri iyi analiz edip, gelişmelere ayak uydurması çok önemli. Bu süreçten geçen çağrı merkezlerinin birer “müşteri deneyim merkezi”ne dönüştüklerini de görüyoruz.

En iyi müşteri deneyimini yaşatmak için omni-channel stratejisiyle ilerliyoruz.

GittiGidiyor kullanıcılarına en iyi müşteri deneyimini yaşatmak için omni-channel (çok kanallı) stratejisiyle ilerliyoruz. Bu sayede tüm iletişim kanalları üzerinden gelen öneri, istek ve şikâyetleri tek bir platform üzerinden karşılayabiliyor ve müşteri etkileşimini her açıdan takip edebiliyoruz. GittiGidiyor kullanıcıları mobil uygulama, telefon, internet sitesi, e-posta, web chat ve sosyal medya gibi farklı kanallardan bizlere her zaman ulaşabiliyorlar.

GittiGidiyor olarak çağrı merkezi hizmetimiz için alanında en iyi şirketlerle çalışıyoruz. Çünkü kullanıcılarımıza en nitelikli hizmeti sunmak istiyoruz. Hız ve esneklik gerektiren rekabet ortamında, alanında uzmanlaşmış şirketlerden hizmet almayı tercih ediyoruz.

Bilal Aşçı,
n11.com Müşteri Deneyimi Direktörü

Pazaryerlerindeki müşteri hizmetleri, çok şirketli bir ekosistemden sorumlu

Pazaryerleri, temel işleyiş olarak tedarikçiler, ödeme ve teslimat şirketleri gibi çok sayıda kurumun bir araya gelip tek bir hizmet sunduğu platformlardır. Tüm bu kurumların ahenkle ve doğru bir şekilde çalışması ile müşteri deneyimi mükemmel hale gelmektedir. Pazaryerlerindeki müşteri hizmetlerinin temel görevi bu iş ortakları ekosisteminde ortaya çıkan sorunları çözmektir. Pazaryerlerini e-ticaretten ayıran en önemli fark da tedarikçinin tek bir şirketten değil irili ufaklı pek çok şirketten oluşmasıdır. Bu şirketlerin e-ticarete bakış açısı ve hazırlık düzeyi ortaya çıkan hizmetin de kalitesini doğrudan etkilemekte ve dolayısıyla müşteri hizmetlerinin de en çok ilgilendiği alanların başında gelmektedir. Ayrıca her tedarikçinin farklı depo sistemleri ve kargo anlaşmalarının olması, depo ve kargo entegrasyonlarını daha da önemli hale getirmektedir.

Gelişen teknoloji ve yeniliklerle müşteri talep ve beklentileri her geçen gün artmaktadır. Müşterilerin pazaryerlerinden temel beklentisi, tedarikçileri bir araya getiren platform olarak çalışmasıdır. Müşteriler talep ve şikayetlerinde ilgili partilerden destek alamadıklarında ya da tamamen kendi inisiyatifleriyle ilk başvuru merci olarak pazaryerlerini tercih etmektedirler. Müşterilerin genel beklentisi, ürünün zahmetsizce, hızlı ve doğru bir şekilde teslim edilmesidir. Ayrıca, satıcı ile iletişime geçebilmek ve objektif bir şekilde yayınlanan ürün ve satıcı yorumlarını okuyabilmek de müşterilerin beklentileri arasındadır.

En yoğun iletişim kanalımız, 7 gün 24 saat hizmet verdiğimiz Chat kanalı.

n11.com olarak temel stratejimiz müşterimize oldukları yerde hizmet vermektir. Bu şekilde hem deneyimi iyileştirmiş oluyoruz hem de verimli çalışma imkanına sahip oluyoruz. En önemli ve yoğun kullandığımız kanalımız Canlı Destek olarak 7 gün 24 saat hizmet verdiğimiz Chat kanalı. Bunun dışında temel hizmetlerimizden olan telefon desteği ile sosyal medya, şikayet ve forum sitelerinde de yerinde destek vermekteyiz.

 n11.com olarak, çağrı merkezi hizmetini dışarıdan almayı tercih ediyoruz. Çağrı merkezi sektörü kendi başına farklı dinamikleri olan bir iş kolu ve bu alana odaklanan uzman şirketlerden destek almanın en doğru yöntem olduğunu düşünüyoruz. Bunanla beraber çağrı merkezi hizmetinin dışarıdan temin edilmesi durumunda müşterinin sesini şirket içinde de duyurmak adına n11 olarak ana şirket ile çağrı merkezi arasında sıkı bir iletişim ve kapsamlı bir raporlama sistemi kurarak çağrı merkezi hizmetimizde bunu sağlamaya ve müşterinin sesini bizzat duymaya çok önem veriyoruz.

Kerim Yılgör
Teleperformance Türkiye Kıdemli Operasyon Direktörü

Pazaryerinin tercih edilir olması eşsiz bir müşteri deneyimi sağlamaktan geçiyor.

Pazaryerinin sürekli canlı tutulması, hitap ettikleri tüketici ve satıcılar tarafından tekrar tercih edilmesi, eşsiz bir müşteri deneyimi sağlamaktan geçiyor. Tüketiciler arasındaki kuşak ve kültür çeşitliliği, her an yeni alternatiflerin ve fırsatların kolaylıkla sunulduğu sanal ortamda tercihlerin anlık değişmesi, pazaryerleri ve satıcılar için zorlayıcı görünse de, tüketiciler toplam deneyimlerini değerlendirirken satış sonrası aldıkları hizmetlere de odaklanıyor. Diğer e-ticaret sitelerine göre hem nitelik hem de nicelik olarak çok daha geniş bir ürün ve müşteri yelpazesine sahip olan pazaryerleri, rekabette önde olabilmek için müşterilerinin bilgi, şikayet ve taleplerinin işlenmesi esnasında beklenen hız, kalite ve tutarlılık seviyelerini karşılamak için deneyimli dışkaynak firmalarıyla çalışıyorlar.

E-ticaret ortamında sunulan seçenekler ve fırsatlar neredeyse sınırsız ve tüm bu seçenekler arasında tüketiciler için en önemli konu güvenilirlik. Çoğu durumda ürünlere dokunamadan ve deneyemeden, tamamıyla marka ya da tedarikçiye güvene dayalı bir alışverişten bahsediyoruz. Ödeme sistemlerindeki güvenlik standartlarından tutun da ürünün vaktinde, doğru ve sağlam olarak ulaşmasına kadar her aşamada farklı organizasyonların yer alabildiği bu alışverişin herhangi bir aşamasında yaşanabilecek aksaklık, doğrudan müşteri deneyimine yansıyor. Tam da bu aşamada yeni bir soru beliriyor: “Tercih ettiğim platform talebimi/şikayetimi nasıl sonuçlandırdı?” Olası bir talep/şikayet durumunda, pazaryeri platformları için en önemli departmanlardan biri olan müşteri hizmetlerinin doğru, tutarlı ve profesyonellikle yönetilmesi; müşteri deneyimde mükemmelliğe giden yolda vazgeçilmez bir unsurdur.

Rekabette önde olmanın en önemli unsuru müşterinizi dinlemeniz. Tüketiciler, alışkanlıklarını ve ihtiyaçlarını öğrenen, buna göre en uygun ürün/fiyat seçeneklerini ve kampanyaları karşısına getiren platformları tercih ediyor. Artık vaat-güvenilirlik denkleminde proaktif satışın etkisi de giderek artıyor. En iyi dataya ve algoritmaya sahip markalar öne geçiyor.

Son dönemde iş zekâsı ve veri analitiği alanlarında hızlı gelişmeler yaşanıyor. Biz de Teleperformance olarak akıllıca tasarlanan CRM sistemleri ve Teleperformance Analytics hizmetimiz ile büyük veriyi kullanarak tahminleme modelleri kuruyor, hatta markalar için yeni iş süreçleri öneriyoruz.

Kanal stratejimizi kurumsal müşterilerimizin ihtiyaç ve taleplerine göre şekillendiriyoruz.

Bütünleşik çok kanallı müşteri deneyiminde dünya lideri Teleperformance olarak, kanal stratejimizi kurumsal müşterilerimizin ihtiyaç ve taleplerine göre şekillendirip oluşturuyoruz. Müşteriler, sosyal medya dahil herhangi bir kanaldan gerçekleştirdikleri etkileşimlerin verimli bir şekilde derlenmesini ve alacakları hizmetin bütünü için anlamlı veri oluşturmasını bekliyor. Geleneksel iletişim kanalı olan telefon, tercih edilen kanal olmayı devam ettiriyor. Jenerasyon farklılıklarıyla birlikte, mobil teknolojilerdeki gelişmelerin de desteğiyle sosyal medya, chat ve mobil aplikasyonlar gibi iletişim kanalları da hayatımızda giderek daha fazla yer kaplıyor.

Operasyonel mükemmeliyette Teleperformance’ın global liderliğinin, Teleperformance CX Labs araştırmaları ve TP Analytics becerileriyle bir araya getirilmesi, müşteri deneyimini iyileştirmek isteyen tüm markalar için güçlü bir danışmanlık çözümü ortaya çıkarıyor.

Pazardaki en yüksek güvenlik standartlarıyla en iyi kalitede hizmeti sunabilmek için sürekli kendimizi yeniliyor, inovasyon yatırımları yapıyoruz. AR-GE bölümlerimiz tarafından geliştirilen her türlü yerel ve global iletişim ve yazılım teknolojilerini en verimli şekilde kullanıyoruz. Müşterilerimiz için ses teknolojileri, robotik ve bot teknolojileri vasıtasıyla bütünleşik çok kanallı hizmet stratejilerini oluşturuyor ve ihtiyaçlarını karşılıyoruz.

E-ticaret sektöründe müşteri hizmetlerinde ağırlıklı olan kanal hala ses. İkinci sırada yakın bir yoğunluğa sahip webform seçenekleri yer alırken, sırasıyla giderek popülerleşen chat ve sosyal medya kanalları takip ediyor. Bu kanallardan gelen verileri derleyecek bütünleşik altyapıya sahip olmayan müşterilerimiz için kendi altyapımızı sunabilmemiz ve müşteri sistemlerine kolaylıkla entegre olabilme esnekliğimiz bizi farklılaştırıyor. Biz, kendimizi müşterimizin çözüm ortağı olarak konumlandırıyoruz. Hem kurumsal müşterimizin mevcut süreç tasarımını ve stratejilerini hem de son kullanıcıların deneyimlerini uçtan uca inceleyerek kalite, verimlilik, maliyet ve müşteri deneyimi açısından geliştirilebilecek noktalarda destek sağlıyoruz.

Onur Bilgi, Yemeksepeti Kullanıcı Deneyimi Direktörü

Rekabetin fazla olması müşteri sadakati yaratmayı zorunlu kılıyor.

E-ticaret sektöründe rekabetin ve alternatifin çok fazla olması kullanıcılarla bağları kuvvetlendirip müşteri sadakati yaratmayı zorunlu kılıyor. Dolayısıyla kullanıcılarla daha fazla temas noktası oluşturarak onlarla çift yönlü iletişim kurmanın öneminin arttığı bir dönemdeyiz. Bunun en önemli ayağı da müşteri hizmetleri. Kullanıcı, size erişmek istediğinde sorusunun yanıtlanacağını veya yaşadığı olası sorunun birazdan giderileceğini bilmeli.

Özellikle kullanıcıları birçok farklı firma ile buluşturan pazaryerlerinde bu operasyonun çok kritik bir rolü var. Pazaryerlerinin ana amacı, kullanıcılar ile iş ortakları arasında bir köprü görevi görerek her iki tarafa da iyi servis vermek.

Online yemek siparişi alanında bir pazaryeri olarak Yemeksepeti’nin ilk günden bu yana koruduğu temel strateji, yemek siparişi sürecini etkin ve mükemmel kılmak ve kullanıcı memnuniyetini her an zirvede tutabilmek.

Müşteri beklentileri ve talepleri pazaryerinin hizmet verdiği alana göre farklılık gösterebiliyor. Temelde e-ticaret platformlarının stratejisi, ziyaretçilerinin uygun servis veya ürünü bulmalarını sağlamak, ancak bunu yaparken de mümkün olduğunca daha uzun süre sitede zaman geçirmelerini sağlamak.

Yemeksepeti olarak diğer pazaryerlerinden en önemli farkımız zamanla yarışmamız diyebilirim. Kullanıcılarımızın sorularına cevap verme ya da problemlerini çözme hızımızda fark yaratmak zorundayız. Örneğin; bir kitap siparişi verdiğinizde bugün değil de yarın gelmesi çok dert değilken, yemek siparişinde yirmi dakikalık bir gecikme önemli bir sorun. Biz de tüm yapılanmamızı ve planlarımızı bu farkındalıkla yapıyoruz.

Bunun için minimum zamanda maksimum değeri sağlayacak kullanımı kolay ara yüzleri tercih ediyoruz. Örneğin mobil aplikasyonumuz çok daha basit ve az kademeli. Ayrıca, kullanıcılarımız siparişleri ile ilgili soru ya da sorunlarını online canlı yardım üzerinden bize ulaşıp rahatlıkla aktarabiliyorlar. Müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik uygulamalarımız, yeni gelişmeler ve trendler ışığında şekilleniyor.

Kullanıcı deneyimi konusunda tek bir iletişim yöntemi benimsemiyoruz.

Günde bugün ortalama 300 bin siparişi yönetiyoruz ve karşımızda tek bir kullanıcı tipi yok. O nedenle kullanıcı deneyimi konusunda tek bir iletişim yöntemi de benimsemiyoruz. İyi dinlemek, durumu iyi analiz etmek ve kullanıcıyı tanımak en önemli prensiplerimiz arasında yer alıyor. Kullanıcılarımıza ve restoranlarımıza sunduğumuz sipariş ve destek süreçleri onlarla birden fazla noktada temas etmemizi ve etkileşime geçmemizi gerektiriyor. Bu temas noktalarının ve tüm deneyimin ölçümünü de bu nedenle birden fazla ana başlıkta yapıyoruz. Kullanıcı ve restoran yaşam döngüsünün tüm adımlarında deneyim ölçümü, kurduğumuz etkileşimin içerik ve kalitesini anlamamızı, beklentiyi ne ölçüde karşıladığımızı hissetmemizi sağlıyor.

Perakendenin e-ticarete kaymasıyla başlayan süreçte, e-ticaretin de mobile kaydığını görüyoruz. Artık e-ticarette bir işi mobilden bağımsız düşünmek neredeyse imkânsız. Mobil uygulamalarımız kısa sürede site üzerinden sipariş rakamlarını yakaladık ve 2015 yılında Yemeksepeti’ne gelen siparişlerin yüzde 50’si mobil uygulamalar üzerinden gelmeye başladı. Bugün ise Yemeksepeti siparişlerinin yüzde 75’i artık mobilden geliyor.

Yemeksepeti bünyesinde 220 kişilik bir çağrı merkezi ekibimiz var.

Yemeksepeti bünyesinde, bir günde yaklaşık 32.000 çağrıya cevap veren bu çağrıların yüzde 90’ından fazlasını canlı yardım üzerinden gerçekleştiren 220 kişilik bir çağrı merkezi ekibimiz var. Ancak bizler kendimizi “çağrı merkezi” olarak değil, “kullanıcı deneyimi ekibi” olarak tanımlıyoruz. Yemeksepeti’nde henüz bir pazarlama departmanın olmadığı yıllarda bile, müşteri deneyimi departmanı mevcuttu.

Yemeksepeti olarak çağrı merkezimizi yalnızca çağrıların cevaplandığı ya da sipariş takibinin yapıldığı bir birim olarak görmüyoruz. Burası kullanıcılarımızın sorunları için hızlı ve doğru çözümlerin kurgulandığı ve kullanıcıların bunu yapmaya özendirildiği bir birim. Öte yandan kullanıcıların sorularına cevap verme ve problemlerini çözme hızımız bizim en kritik başarı unsurumuz. Yemeksepeti’nin hizmet anlayışıyla bütünleşmesi açısından bu birimin kendi içimizde oluşu çok önemli.