Dosya

Gülmeyi Bilmeyen Dükkan Açmasın.

Firma ile müşteri arasındaki etkileşimin kalitesini tanımlayan “Müşteri Deneyimi” kavramı, günümüz rekabetçi koşullarında öne çıkmanın ve fark yaratmanın temel koşulları arasında yer alıyor.

Bu etkileşim, müşteri ile ilişkinin ilk kurulduğu web sayfası, sosyal medya, pazarlama aktiviteleri veya satış noktası deneyimiyle başlayarak, satış sonrası hizmetler, sadakat programları vb. süreçler boyunca devam etmektedir.

Son dönemlerde sadece telefon iletişimin ötesine geçerek, müşteriyle temas kurulan tüm noktaların entegre yönetimini mümkün kılan çağrı merkezi yapısı, müşteri deneyimi süreçlerinin kalbi olarak değerlendirilebilir.

Ancak müşteri deneyimi kavramı sadece çağrı merkezlerinin değil, hedefinde ister kurumsal müşteri, isterse nihai tüketici olsun tüm sektörlerin odaklandığı kavramların başında geliyor. Şüphesiz ki müşteri deneyimi sürecinde sektörler arası farkları oluşturan bazı temel değişkenler de bulunmakta.

Bu konuda tecrübe paylaşımının öneminden yola çıkarak, hizmet veren kurumların, yaşadıkları deneyimleri müşterileriyle birlikte aktaracakları Gülmeyi Bilmeyen Dükkan Açmasın” isimli konferans, 10 Mayıs tarihinde, Point Hotel’de gerçekleşecek.

9 farklı sektörden yöneticilerin, yaşadıkları tecrübeleri müşterileriyle birlikte aktaracakları konferansta, mükemmel bir deneyimin elde edilmesi aşamasında ne gibi sorunların saptandığı, bu sorunları gidermeye yönelik nasıl çözümler geliştirildiği, yapılan işbirliği sonunda ne gibi başarılar elde edildiği gibi soruların yanıtları üzerinde durulacak.

Başarı hikayeleri, ilginç müşteri deneyimleri, hatalar ve öğrenilen derslerin aktarılacağı konferansta, yaşanmış olumlu ve olumsuz tecrübelerin paylaşımı şirket stratejilerine yön verirken kurumlara rehberlik edecek ipuçları içerecek.

Müşteri beklentilerinin şirket stratejilerine yön verdiği günümüzde, kusursuz bir müşteri deneyimi yaratmak kritik öneme sahip.  Banka, finans, sigorta, sağlık, e-ticaret, teknoloji, enerji, perakende, telekom, kamu, ulaşım, lojistik ve turizm sektörlerinde hizmet alan ve hizmet veren kurumların deneyimlerini paylaşacakları konferansa dair detaylar için www.imiconferences.com.tr adresini ziyaret edilebilir.