Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı 14. Yılında Son kez Gerçekleştiriliyor.

Call Center Life dergisinin de katkılarıyla hazırlanan Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı ve fuarı 6-7 Kasım tarihlerinde son kez ziyaretçilerini buluşturuyor.

2005 yılından itibaren sektörün gelişim sürecine tanıklık eden ve birçok yeniliğin ilk olarak katılımcılarla buluşturulduğu bu önemli organizasyon her yıl binin üzerinde ziyaretçiye ev sahipliği yaptı.

Bu yılki ana teması Teknoloji olan konferansta, yakın gelecekte çağrı merkezlerinin de içinde olduğu birçok sektörde köklü değişimleri beraberinde getirecek olan gelecek nesil teknolojiler ve dönüşümün etkileri ele alınacak. 20’yi aşkın konuşmacının katılımıyla, sektörün geleceğini şekillendirmesi beklenen gelişimler konferansın ana başlıklarını oluştururken, sektöre dair hizmetler sunan kurumların stantlarıyla yer aldığı fuar ise yeni dönem teknoloji çözümleri sunan firmalara ev sahipliği yapacak. 14.Çağrı Merkezi konferansı ve Fuarı’na yönelik detayları bulabileceğiniz bu sayımızda, sigorta sektöründeki çağrı merkezi hizmetlerini ve blockchain teknolojisine dair dosya konularının yanı sıra, Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer ile perakende sektörü ve çağrı merkezi hizmetlerine dair röportajımızı, sektöre dair en yeni gelişmeleri ve daha fazlasını bu sayımızın içeriğinde bulabilirsiniz.

Sektör temsilcileri için, önemli bir iletişim platformu sunan ve son kez düzenlenecek olan Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı’nda bir arada olmak dileğiyle…