Covid-19 pandemisi hala devam ederken yavaş yavaş normal hayata dönsek de sosyal mesafe ve hijyen kurallarına uyarak, kalabalık ve kapalı ortamlardan mümkün olduğunca uzak durmaya çalıştığımız bir dönem geçiriyoruz. Kademeli olarak ofise dönüşü başlatan firmalar olduğu kadar, evden online çalışma modelini sürdürenler de oldukça fazla. Özetle, belirsizliklerin sürdüğü bu süreç hem firmalar hem çalışanlar hem de müşteriler için yeni deneyimler anlamına gelmeye devam ediyor. Biz de “Pandeminin müşteri şikayetlerine etkileri ve çözümleri” konusunu kapağımıza taşıdığımız bu sayıda, tam da bahsettiğimiz ‘yeni deneyimler’in dönüştürücü etkisini gündeme getiriyoruz. “Son olarak yaklaşık yüz yıl önce yaşanan bir fenomen, küresel salgın farklı sektörleri, çalışanları ve sundukları çağrı merkezi hizmetini nasıl etkiledi?” sorusunun peşine düşüyoruz.

Pandemi dönemi deneyimlerinin önümüzdeki günlere ne şekilde yansıyacağını hep birlikte göreceğiz. Fakat şu muhakkak ki bu süreçte yaşanan yoğunluğun, aniden çıkan sorunların yönetimi ve sunulan inovatif çözüm önerileri çok kıymetli dersler olarak firma hafızalarında yerini aldı…

Kapağımızda yer verdiğimiz Odeabank Genel Müdürü Mert Öncü’yle röportajımızda çağrı merkezi hizmetini ele alırken Odeabank ve Öncü’nün hedeflerine, müşteri iletişiminin önemine ve tabii pandemi sürecine değindik.

Bu sayıda yer verdiğimiz açık bankacılık dosyasında ise geleceğin modeli olarak bahsedilen açık bankacılığı; müşteriler için avantajlarından potansiyel güvenlik risklerine, bankalar ve fintech’lerin ilişkisinden sektöre getireceği yeniliklere kadar farklı boyutlarıyla inceledik. Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu Bilgi Sistemleri Uyum Dairesi Başkanı Mustafa Aydın ise detaylı yazısında açık bankacılığın ülkemizdeki gelişimini anlatırken kurumun bu konudaki çalışmalarını paylaşarak konunun tarihsel boyutuna da bir pencere açmış oldu.

Eylül-Ekim sayımızda Aras Holding’in yeni nesil hızlı teslimat modeli Jetizz’in Genel Müdürü Çetin Otçeken ile röportajımızın yanı sıra hobi, gezgin, renkler / sesler ve sağlık bölümleriyle sonbaharı dolu dolu karşılıyoruz. Sağlıklı, güzel bir dönemin başlangıcı olması dileğiyle…