Evden çalışma modeli gelecekte çalışma hayatımızın ayrılmaz bir parçası olacak.

Covid-19 salgını sadece toplum sağlığını değil, çalışma hayatını ve global ekonomiyi de derinden etkiledi.

Şirketler, iş sürekliliğini ve çalışanlar arası iletişimi sağlarken, aynı zamanda kaygıyı azaltıp güven duygusunu ön plana çıkarmak gibi zor görevlerle karşı karşıya. Diğer yandan çalışanlar da benzer sıkıntılarla baş etmek durumunda.

Diğer yandan yaşadığımız pandemi süreci kendimize önemli dersler çıkarmamızı sağladı. Dijital dönüşümün önemi ve uzaktan çalışmanın tercihten ziyade bir zorunluluk olabileceği gerçeği bu derslerin başında geliyor.

Uzaktan çalışma konusunda altyapıları hazır olan, İK stratejileri ve iş sürekliliği planlarını bu yönde yapmış olan şirketler bu süreci daha az hasarla atlatma avantajına sahip olurken, bu konuda en avantajlı sektörlerden biri ise şüphesiz ki Çağrı merkezleri oldu. Birçok sektör ciddi oranda küçülme yaşarken, evden çalışma modeline hiç de yabancı olmayan ve dijital dönüşüme önemli yatırımlar yapan çağrı merkezleri  iş kaybına uğramadan süreci yönetmek konusunda başarı oldular.

Yaşadığımız deneyimler gösteriyor ki, evden çalışma modeli gelecekte çalışma hayatımızın ayrılmaz bir parçası olacak. Bu doğrultuda edindiğimiz tecrübeler ışığında ve yeni normları kabul ederek hayatımıza devam edeceğiz.

Bu zor günlerde paylaşımı ve dayanışmayı ön plana çıkarmak ise bizim en büyük kazancımız olacaktır. Sektörün iletişim merkezi sloganıyla 10 yıl önce yayın hayatına başlayan Call Center Life’ı tüm bu zorluklara rağmen siz değerli okuyucularımıza ulaştırmak için gayret gösteriyor ve bu sayımızı online platform üzerinden tüm İMİ datasına ulaştırıyoruz.

Keyifle okumanız dileğiyle…