13. Çağrı Merkezi Günleri’nin Ana Teması “GÜVENLİK”

Güvenlik, son yılların en çok yatırım yapılan alanlarından biri olarak birçok sektör için öncelikli gündem maddeleri arasında yerini aldı. Sistem güvenliğinin yanı sıra, çalışanların ve fiziksel varlıkların korunmasını gibi çok yönlü bir strateji gerektiren Güvenlik olgusu, ağ güvenliğinden, bilgi güvenliğine bina güvenliğinden çalışan güvenliğine kadar farklı katmanları kapsıyor.

Çok fazla sayıda çalışanın yer aldığı ve müşterilere dair önemli verileri barındıran çağrı merkezleri ise güvenlik politikalarının ve yönetim standartlarının en yoğun uygulandığı sektörler arasında yer alıyor.

Gelişen teknolojiyle birlikte değişim gösteren güvenlik kavramını insan faktöründen bağımsız düşünmek elbette ki mümkün değil. Bu nedenle güvenliği kurum kültürü haline getirecek tedbirlerin uygulanması aşamasında İK departmanları tarafından alınacak tedbirler de en az kullanılan teknolojiler kadar gereklilik arz ediyor.

Dergimizin dosya konusu olan Güvenlik, yılın en önemli çağrı merkezi etkinliği olarak bu yıl 13. Yılına taşıdığımız Contact Center Günlerinin de bu yılki ana temasını oluşturuyor. Güvenlik ana teması dışında, sektördeki turnover sorunu, çağrıların yönetiminde büyük önem taşıyan sektörel farklılıklar, müşteri beklentileri, insan kaynakları ve teknolojik yenilikler ele alınacak konu başlıklarından bazılarını oluşturuyor.

Türk Telekom’un katkılarıyla gerçekleşen ve Çağrı Merkezlerinin “5N 1G”sinin ele alınacağı konferansta Güvenliğin yanı sıra Ne? Neden? Nasıl? Nerede? ve Ne Zaman? sorularıyla çağrı merkezlerinin tüm “N”leri konferans gündemini oluşturacak.

Konferans ve fuarın yanı sıra, bu yıl ikinci kez sahiplerini bulacak olan Call Center Rising Star heyecanına da sahne olan Contact Center Günleri binin üzerinde ziyaretçiye ev sahipliği yaparken, fuar özel sayısı niteliğindeki bu sayımız, konferans ve fuar katılımcılarıyla ücretsiz olarak buluşacak.

Sektör temsilcileri için, eşsiz bir iletişim platformu sunan ve 19- 20 Ekim tarihlerinde Haliç Kongre Merkezinde gerçekleşen Türkiye Çağrı Merkezi Günleri’nde buluşmak dileğiyle…