Türkiye Çağrı Merkezi Günleri, 15.yılında sektörün buluşma noktası olacak.

Call Center Life dergisinin de destekçileri arasında olduğu Türkiye Çağrı Merkezi Günleri, 5 – 6 Kasım tarihlerinde Fairmont Quasar’da ziyaretçilerini buluşturuyor. 15 yıl boyunca sektörün gelişim sürecine tanıklık eden ve birçok yeniliğin sektörle ilk kez buluşturulduğu bu önemli organizasyon, bir yıllık bir aranın ardından en iyilerin taçlandırıldığı Çağrı Merkezi Ödül Töreni coşkusuna da sahne olacak.

“Learning”, “Experience”, “Sharing” ve “Future” ana başlıkları altında önemli tecrübelerin paylaşılacağı konferansta, kullanıcı deneyimi odaklı çözümler, dijital dönüşüm, robotik süreçler, blockchain, yapay zeka, sürdürülebilirlik, ortaklık kültürü ve İK süreçlerinin de aralarında olduğu bir çok konu, 20’nin üzerinde konuşmacı tarafından gündeme taşınacak.

Konferansın yanı sıra, yurt içi ve yurtdışından katılımcıların ürün ve hizmetlerini tanıtacağı sergi alanı 2 gün süresinde 800’ü aşkın katılımcıya ev sahipliği yapacak. 15. Çağrı Merkezi Günleri’ne yönelik detayları bulabileceğiniz bu sayımızda; İnovasyon ve Robotik Süreç Otomasyonunun çağrı merkezlerinin geleceğine etkileri konusunda sektör temsilcilerinin öngörülerini aldığımız dosya konularımızı, KoçSistem Genel Müdürü Mehmet Ali Akarca ile röportajımızı, sektöre dair en yeni gelişmeleri ve daha fazlasını bulabilirsiniz. Sektör temsilcileri için, önemli bir iletişim platformu sunan Türkiye Çağrı Merkezi Günleri’nde bir kez daha buluşmak dileğiyle…