Gülmeyi Bilmeyen Dükkan Açmasın

Müşteri Deneyiminin, farklı sektörlerin bakış açısıyla ele alındığı Gülmeyi Bilmeyen Dükkan Açmasın Konferansı 10 Mayıs 2017’de Point Hotel Barbaros’da gerçekleşti.

Müşteri beklentilerinin şirket stratejilerine yön verdiği günümüzde, tecrübe paylaşımının öneminden yola çıkarak, hizmet veren kurumların müşterileriyle birlikte yaşadıkları deneyimleri aktardıkları konferansın gündemini başarı hikayeleri ve ilginç müşteri deneyimleri oluşturdu. Konferans kapsamında kusursuz bir müşteri deneyiminin nasıl yaratılabileceği, ihtiyaç ve beklentilerin doğru analizive doğru çözümlerin nasıl kurgulanacağı 9 farklı oturumda ele alınırken; finans, sağlık, enerji, kamu, telekom, teknoloji, lojistik ve turizm bu oturumlarda ele sektörler oldu.

Organizasyon videosuna linkten ulaşabilirsiniz