En Beğenilen Çağrı Merkezleri Belirlendi

 

Son 7 yıldır Çağrı merkezi sektörünün gelişimi, tanıtımı ve sektörel iletişimin güçlendirilmesi amacıyla sizlere ulaşmaya devam eden Call Center Life,  2018 yılında “En Beğenilen Çağrı Merkezleri”ni ödüllendirmeye hazırlanıyor.

Sektör yöneticileri, çalışanlar ve müşterilerin değerlendirmeleri sonucunda ortaya çıkan Türkiye’nin En Beğenilen Çağrı Merkezleri, Net Araştırma Şirketi tarafından gerçekleştirilen bağımsız bir araştırmayla belirlendi

2018’in En Beğenilen Çağrı Merkezleri,  2 Mayıs Çarşamba günü, saat: 16:00’da Fairmont Quasar Hotel’de düzenlenecek törenle ödüllendirilecekler.

 

SAĞLANAN İSTİHDAMA ORANINA GÖRE 

 Araştırmaya katılan çağrı merkezlerinin beyanları esas alınmıştır.

1. Sağladığı İstihdamla Bölgesel Kalkınmaya En Fazla Katkıda Bulunan İnhouse Çağrı Merkezi

 

2. Engelli İstihdamına En Fazla Katkıda Bulunan Outsource Çağrı Merkezi

 

3. Engelli İstihdamına En Fazla Katkıda Bulunan İnhouse Çağrı Merkezi

 

4. Kadın istihdamına En Fazla Katkıda Bulunan Outsource Çağrı Merkezi

 

5. Kadın istihdamına en fazla katkıda bulunan İnhouse Çağrı Merkezi


 

ÇALIŞAN MEMNUNİYETİ AÇISINDAN EN BEĞENİLEN ÇAĞRI MERKEZLERİ

Kazananlar, 3.765 Çağrı Merkezi çalışanı ile yapılan anket sonuçları baz alınarak belirlenmiştir

  1. Çalışan Memnuniyeti Açısından En Beğenilen Outsource Çağrı Merkezi

 

  1. Çalışan Memnuniyeti Açısından En Beğenilen İnhouse Çağrı Merkezi

 

 


 

 

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ AÇISINDAN EN BEĞENİLEN ÇAĞRI MERKEZLERİ

Tesadüfi olarak belirlenmiş ve son 1 ay içinde bir çağrı merkezinden hizmet almış 15 yaş ve üzeri 2027 kişiyle telefon (CATI) anketi yöntemi kullanılarak gerçekleştirilmiştir.

 

  1. Müşteri Memnuniyeti Açısından En Beğenilen Banka Çağrı Merkezi

 

 

  1. Müşteri Memnuniyeti Açısından En Beğenilen Telekomünikasyon Çağrı Merkezi

 

 

  1. Müşteri Memnuniyeti Açısından En Beğenilen Perakende Çağrı Merkezi

 

  

  1. Müşteri Memnuniyeti Açısından En Beğenilen Sigorta Çağrı Merkezi

 

 

  1. Müşteri Memnuniyeti Açısından En Beğenilen E-Ticaret Çağrı Merkezi

 

  

  1. Müşteri Memnuniyeti Açısından En Beğenilen Hava Yolu Çağrı Merkezi

 

  1. Vatandaş Memnuniyeti Açısından En Beğenilen Kamu Çağrı Merkezi

 

 


 

SEKTÖR YÖNETİCİLERİNİN DEĞERLENDİRMELERİNE GÖRE EN BEĞENİLEN ÇAĞRI MERKEZLERİ

102 Çağrı Merkezi yöneticisinin teknoloji yatırımları, ekolojik çevreye duyarlılık, sosyal medya yönetimi, pazarlama iletişim ve satış stratejileri, toplumsal sorumluluk, yeni ürün / hizmet gelişimi ve güvenilirlik konusunda sektör temsilcilerinin değerlendirmeleri dikkate alınmıştır.

 1. En Beğenilen Outsource Çağrı Merkezi

 

2. En Beğenilen İnhouse Çağrı Merkezi

 

3. En Beğenilen kamu Çağrı Merkezi