PERAKENDE SEKTÖRÜNDE ÇOK KANALLI MÜŞTERİ İLETİŞİMİ DÖNEMİ

PERAKENDE SEKTÖRÜNDE ÇOK KANALLI MÜŞTERİ İLETİŞİMİ DÖNEMİ

Çağrı merkezi sektörü içerisindeki payı her geçen yıl artış gösteren perakende sektörü, rekabetin ve maliyet baskısının da en güçlü hissedildiği sektörler arasında yer alıyor.

İhtiyaç ve yaşam şekillerindeki hızlı değişimle birlikte tüketim alışkanlıkları açısından da diğer sektörlere göre büyük farklılıklar arz eden perakende için “müşteri” kavramı her geçen gün önemini arttırmaya devam ediyor.

Bu aşamada çağrı merkezi müşteri memnuniyetinin gelişimine ne gibi katkılar ve çözümler sunuyor?  Çağrı merkezleri için önemli fırsatlar sunan perakende sektörünün, sunulan çağrı merkezi hizmetlerinin geliştirilmesi ve müşteri memnuniyeti sağlanması yönünde beklentileri neler? Çağrı merkezi sektörü, müşteri memnuniyetini daha ileri seviyeye taşımaya yönelik nasıl çözümler sunabilir? Perakende sektöründe sunulan dış kaynak hizmeti kurumlar açısından ne gibi avantajlar sağlıyor? Çağrı merkezi hizmetini outsource etmek isteyen perakende firmaları, bu kararı alırken hangi faktörleri dikkate alıyor?  Tüm bu soruların yanıtlarını perakende dosyamızda ele aldık.