Türkiye Çağrı Merkezi Günleri, sektör temsilcilerini 15. kez buluşturdu.

Bu yıl 15. kez gerçekleştirilen ve sektörün en önemli buluşma noktası niteliğindeki Türkiye Çağrı Merkezi Günleri, 5 – 6 Kasım tarihlerinde Fairmont Quasar’da sektör temsilcilerini bir araya getirdi.

Sektörü ileri taşıyacak yeni işbirliklerine hız vermek üzere yurtiçi ve yurtdışından çağrı merkezleri, altyapı ve hizmet sağlayıcılarını aynı platformda buluşturan organizasyon, her yıl olduğu gibi konferans ve sergi alanının yanı sıra,  sektörün ilk ve tek ödül töreni niteliğindeki Türkiye Çağrı Merkezi Ödül Töreni’ne ev sahipliği yaptı.

Sektörün gündemini oluşturan konular Çağrı Merkezi Konferansındaydı.

«Learning», «Experience», «Sharing» ve «Future» ana  başlıkları altında, 22 farklı konuşmacıyı katılımcılarla buluşturan Çağrı Merkezi Konferansı, Çağrı Merkezinin ötesinde yapay zeka ve yeni nesil teknolojiler başta olmak üzere, müşteriye dokunan tüm süreç ve altyapıları kapsayan bir içeriğe sahipti.

Konferans, Türkiye’deki sektör temsilcilerinin dünya çapındaki trendleri takip edebilmelerine olanak sunarken, alanında uzman yerli ve yabancı konuşmacılar sektörün gündemini belirleyen konularda tecrübelerini paylaştı.

İnsan kaynakları, robotik proses otomasyonu ile çağrı merkezi performansının gelişimi, fark yaratan müşteri deneyiminin tasarlanması, acil servis iletişiminde dijital dönüşüm, blockchainin hayatımızda yaratacağı değişimler, ortaklık kültürü ve çağrı merkezlerinin geçmişten günümüze gelişim hikayesi ilk günün ana başlıklarını oluşturdu.

 

2019 Yılının En İyi Çağrı Merkezileri Ödüllendirildi

IMI Conferences tarafından bu yıl on ikinci kez gerçekleştirilen Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri sahiplerini buldu. Toplam 10 kategoride 11 firmanın ödül kazandığı törende; 500’den fazla koltuk kapasitesinde Yapı Kredi, 101 -499 arası koltuk kapasitesinde DHL, 100’den az koltuk kapasitesinde ise Odeabank  “Türkiye’nin En İyi Çağrı Merkezi Ödülü’nü almaya hak kazandı.

6 Kasım akşamı Fairmont Quasar’da gerçekleştirilen ödül töreni sektörün önde gelen firmalarının üst düzey yöneticileri ve çalışanlarının katılımı ile gerçekleşti.

Sunuculuğunu Cenk Doğar’ın üstlendiği gecede kazananlar ödüllerini, Oyuncu ve seslendirme sanatçısı Olcay Yusufoğlu, Şef Burak Zafer Sırmaçekici, müzisyen Deniz Tuzcuoğlu, Oyuncu, spiker ve seslendirme sanatçısı Levent Dönmez, Bircom CEO’su Can İlkhan, BDDK Daire Başkanı Ahmet Yılmaz ve Penti CEO’su Mert Karaibrahimoğlu gibi iş ve sanat dünyasından isimlerin elinden aldılar.

Rekabeti ve sektörel gelişimi teşvik ederek uzun vadede önemli kazanımlar sağlayan organizasyon, kazanan kurumlar açısından yarattığı motivasyonu sektörel düzeye taşımak açısından da tartışmasız bir öneme sahip. Ödüllendirilen başarının, sektörün toplam başarısını yükselten ve yaratıcılığı tetikleyen faktörlerden biri olduğu bilinciyle hayata geçirilen törende, başarılı çalışmalar yürüten kişi ve kuruluşlar ödüllendirildi.

19 adayın, sektörün önde gelen yöneticilerinden oluşan jüri üyeleri tarafından değerlendirildiği ve aylar süren ödül süreci, iki yıllık aranın ardından bir kez daha aynı coşkuya ev sahipliği yapan tören ile son buldu. Gecede, 11 farklı kuruluş ödüle layık görüldü.

Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri 2019 Sonuçları

 

  • 500’den Fazla Koltuklu En İyi Çağrı Merkezi birincisi YAPI KREDİ
  • 101-499 Koltuklu En İyi Çağrı Merkezi birincisi DHL
  • 100’den Az Koltuklu En İyi Çağrı Merkezi birincisi, ODEABANK
  • En Övgüye Değer NN HAYAT EMEKLİLİK
  • En İyi Performans Gelişimi birincisi DHL
  • En Övgüye Değer ERİŞİM MÜŞTERİ HİZMETLERİ
  • En iyi Müşteri Deneyimi birincisi DHL
  • En Övgüye Değer AVİVASA ve ENERJİSA
  • En İyi Teknoloji Kullanımı birincisi YAPI KREDİ
  • En İyi İnovasyon Uygulaması birincisi AKSİGORTA
  • En İyi Eğitim Programı birincisi YAPI KREDİ
  • En İyi Müşteri Temsilcisi birincisi QNB FİNANSBANK’tan Cansu Başel
  • En Övgüye Değer ATOS’dan Şehriban Aylin Elmalı ve Odeabank’tan Yeşim Bazu
  • En İyi Takım Lideri birincisi CMC’den Hatice Altıner
  • En Övgüye Değer DHL’den Nilüfer Gönlüşen