Yeni gelişmeler çağrı merkezi sektörünü dönüştürmeye devam ediyor

İçinde bulunduğumuz inovasyon çağında yaşamlarımız, gelişen teknolojiyle birlikte günden güne değişiyor ve hızlanıyor. Mobilleşmenin her geçen gün arttığı günümüzde, müşteriler hizmetlere aracısız ulaştıran ve işlemlerini kısa yoldan hızla gerçekleştiren teknolojileri tercih etme eğiliminde.

Çağrı merkezi hizmetlerinde, self servis kanallar söz konusu olduğunda akla gelen ilk sektör şüphesiz ki bankacılık. Perakendeden sigortaya kadar birçok sektörde kendini göstermeye başlayan sanal asistanlar ise, banka müşterileri için önemli bir kanal haline geldi bile.

Yakın dönemde farklı teknolojilerle entegre olarak daha da yaygınlaşması beklenen yapay zekalı sanal asistanların müşteri hizmetlerine etkileri, müşteri deneyiminde kalite ölçüm yöntemleri, AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca ile dijitalleşme ve çağrı merkezi sektörü üzerine röportajımız, sektördeki son gelişmeler ve daha fazlası bu sayımızda sizleri bekliyor.

Tüm bunların yanı sıra; Dünya Sağlık Örgütü tarafından pandemi ilan edilen Corona virüs sonrası yaşanan sorunlar, çağrı merkezi gibi kalabalık çalışma ortamına sahip sektörler için yeni çalışma modellerini de gündeme taşıyor. Evden çalışma modeline dair hazırlıkları hızlandıran, tüm sektörlerin kendi dinamiklerini göz önünde bulundurarak tedbirler aldığı bu dönemde, bizler de yaşanan gelişmeleri takip etmeye ve çağrı merkezi sektörüne etkilerini bu sayfalara taşımaya devam edeceğiz.

Yaklaşan bahar aylarının, sağlıklı günleri ve sektörümüzü ileriyle taşıyacak gelişmeleri ve beraberinde getirmesi dileğiyle…