Çağrı merkezini Diyarbakır’a taşıyan Arzum’dan bölge istihdamına katkı.

Çağrı merkezini Diyarbakır’a taşıyan Arzum’dan  bölge istihdamına katkı.

Arzum’un İstanbul’dan Diyarbakır’a taşıdığı çağrı merkezi hizmete girdi. Müşterilerine her zaman samimi ve çözüm odaklı hizmet deneyimi yaşatmayı amaçlayan Arzum yaptığı yatırımla bölgedeki istihdama katkıda bulunurken Türkiye’nin her yerinden gelen çağrıları bu merkezden yönetecek. 

Türkiye’nin önde gelen elektrikli ev aletleri markası Arzum, İstanbul’daki çağrı merkezini Diyarbakır’a taşıdı. Arzum, Anadolu’da işsizliğin yoğun olarak yaşandığı bölgede yaptığı bu yatırımla hem istihdama destek sağlıyor hem de toplum için bir umut olmayı amaçlıyor. Müşterilerine her zaman samimi ve çözüm odaklı hizmet deneyimi yaşatmayı hedefleyen Arzum, Diyarbakır’daki çağrı merkezinde 0850 222 1 800 numaralı telefondan, haftanın 6 günü 09.00-19.00 saatleri arasında hizmet verecek. Tüm Türkiye’den gelen çağrılar bu merkezden yönetilecek.

Arzum CEO’su Mete Zadil, çağrı merkezini İstanbul’dan Diyarbakır’a taşımanın kendileri ve bölge için önemine işaret etti. Zadil; “Arzum Türkiye’nin markası. Ürünlerimizle milyonlarca insanın hayatını kolaylaştırıyoruz. Müşteriye her zaman yakın olmak, ihtiyaçları olduğu anda onlara ulaşılabilmek bizim için çok önemli. Çağrı merkezi müşterinin sesidir. Çağrı merkezine ulaşan her talep, şikâyet, öneri ve teşekkür bizim gelişim alanlarımızı belirler. Bu geribildirimleri analiz ederek en iyi müşteri deneyimini yaratmak bizim işimiz. Genç nüfusa sahip Diyarbakır’a yaptığımız bu yatırımla Türkiye’nin en önemli gündem maddelerinden biri olan işsizlik sorununa bir nebze de olsa katkı sunduğumuz için mutluyuz” diye konuştu.

Daha Fazlası Kasım-Aralık Sayısında

BU YAZIYI DERGİDE OKU