Enerjisa Enerji, depremden etkilenen Osmaniye’de açtı müşteri hizmet merkezi açtı.

Enerjisa Enerji, depremden etkilenen Osmaniye’de açtı müşteri hizmet merkezi açtı.

İnsan ve teknolojiyi odağına alarak daha akıllı ve yeşil bir dünyaya katkı sunmak için projeler üreten Türkiye’nin lider elektrik dağıtım, perakende satış ve müşteri çözümleri şirketi Enerjisa Enerji, deprem bölgesinde gerçekleştirdiği yatırımlarına bir yenisini ekliyor.

Sürdürülebilirliği stratejisinin merkezine koyarak, insan ve teknoloji odağıyla daha akıllı ve yeşil bir dünyaya katkı sunmak için projeler üreten Enerjisa Enerji, ilk olarak Ankara Söğütözü’nde müşterilerinin beğenisine sunduğu yepyeni konseptiyle misafirlerine uçtan uca en iyi deneyimi yaşatabilmek için tüm hizmet süreçlerini yenilemeye ve geliştirmeye devam ediyor. Çalışan konforunu artıran, müşteri beklentilerini karşılayan, kesintisiz bir müşteri deneyimi sunan yepyeni konseptini bu kez deprem bölgesinde, Osmaniye Müşteri Hizmetleri Merkezinde müşterileri ile buluşturuyor.

Osmaniye’de hizmete giren yeni müşteri hizmet merkezi için sektörde öncü konsept tasarım ve deneyim ajanslarıyla iş birliği yapıldı. Müşteriler, işlemlerini hızlıca tamamlarken teknoloji ve doğanın birlikteliğini de deneyimleme fırsatı bulacaklar.

14 farklı ilde 10 milyondan fazla müşteriye ulaşarak 22 milyonu aşkın kişiye operasyonel mükemmellik odağıyla hizmet veren Enerjisa Enerji, sektöre ilham veren deneyimler sunma konusunda fark yaratan adımlar atmaya devam ediyor. Yüzde yüz yenilenebilir enerji kaynaklarından üretilen temiz ve yeşil enerji kullanan müşteri hizmetleri merkezleri, kağıt tasarrufu sağlayacak dijital ekranlar ve yeni nesil kiosk ile sürdürülebilirlik vizyonunu müşterileriyle buluşturmayı amaçlıyor. Ayrıca, farklı hedef kitlelere hitap eden özel tasarlanmış modüler bekleme alanı ve yeni nesil dijital ekranlar ile müşterilere konforlu bir ortamda ilgi çekici etkinliklerle bilgilenme imkanı sunuyor.

Daha iyi bir gelecek yolculuğunu devam ettirme ve müşterilerini bu anlamda bilinçlendirme misyonunu, sürdürülebilirliği ve teknolojiyi odağına alarak kuvvetlendiren Enerjisa Enerji, eşit erişim prensibiyle engelsiz bir müşteri deneyimini Osmaniye’deki merkezde de hayata geçirdi. Müşteri Hizmetleri Merkezinde ebeveyn odası, engelli hareket alanları, işaret dili bilen müşteri temsilcisi desteği ve daha birçok uygulama ile müşterilerinin tamamına kesintisiz ve eşit erişim sağlıyor.

BU YAZIYI DERGİDE OKU