toggle navigation
ANASAYFA
DERGİLER
EYLÜL-EKİM 2024
TEMMUZ-AĞUSTOS 2024
MAYIS-HAZİRAN2024
MART-NISAN2024
OCAK-ŞUBAT 2024
KASIM-ARALIK 2023
EYLÜL-EKİM 2023
TEMMUZ-AĞUSTOS 2023
MAYIS -HAZİRAN 2023
MART-NISAN2023
OCAK-ŞUBAT 2023
KASIM-ARALIK 2022
EYLÜL-EKİM 2022
TEMMUZ-AĞUSTOS 2022
MAYIS -HAZİRAN 2022
MART-NISAN 2022
CALLCENTERLIFEDIGITAL OCAK-SUBAT 2022
Kasım-Aralık 2021
Eylül-Ekim 2021
Temmuz-Ağustos 2021
MAYIS-HAZİRAN 2021
Ocak-Şubat 2021
Mart - Nisan 2021
İLETİŞİM
DERGİYİ OKU
DERGİYİ OKU
BASIN BÜLTENLERİ
Çağrı merkezi sektörü “Depremzede İstihdam Seferberliği” başlattı
7
Devamını Oku
ATOS, 2030 Yılına Kadar UEFA Milli Takım Futbolunun Resmi Teknoloji Ortağı Oldu.
Devamını Oku
AssisTT, müşteri deneyimini Hollanda üzerinden Avrupa’ya taşıyacak
9
Devamını Oku
Bulutistan Türkiye’nin Genel Müdürü Gökhan Gençtürk Oldu
21
Devamını Oku
Afet Destek ve Koordinasyon
Devamını Oku
Mplus Group Strateji ve Finans Başkan Yardımcısı Enis Arabacıoğlu Oldu
Devamını Oku
HABERLER
Mart - Nisan Sayısı Kapak Röportajı: MERT BAKİ, Yemeksepeti CEO'su
Müşteri deneyiminde "VERİ" nin önemi
Bulut teknolojileri, iletişim merkezlerinin dijitalleşmesine hız kazandırıyor
ChatGPT, iletişim merkezlerinin geleceğini nasıl etkileyecek?
İş dünyası afet sürecini nasıl yönetti?
Depremden Etkilenen Çalışan Psikolojisini İyileştirmenin 4 Yolu