Müşteri Deneyimi-Banka Ve Sigorta İletişim Merkezlerinde Son Gelişmeler Konferansı

Müşteri Deneyimi-Banka Ve Sigorta İletişim Merkezlerinde Son Gelişmeler Konferansı

İMİ Conferences tarafından 25 Şubat’ta gerçekleştirilen “Banka ve Sigorta İletişim Merkezlerinde Son Gelişmeler’’ konferansı banka, sigorta ve çağrı merkezi sektörünün önde gelen isimlerini bir araya getirdi. Açılış konuşmasını BDDK Bilgi Sistemleri Uyum Daire Başkanı Mustafa Aydın’ın yaptığı konferansta, Bankacılık sektöründe Bilgi Sistemleri ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Hakkında yönetmelik ile gelen düzenlemelerin iletişim merkezlerine etkileri, Sigortacılık ve Özel Emeklilik Düzenleme ve Denetleme Kurumu’nun Yapısı ve Vizyonu, Pandemi Döneminde Çağrı Merkezlerinde İletişimin Gücü başlıklarında dönüşüm ve uyumlanma süreci konuları ele alındı. Konferans katılımcıları arasında, Atos Proje ve Servisler İletim Müdürü Emre Canpolat, Deloitte ortaklarından Barış Bağcı, Denizbank Dijital Kuşak Bankacılığı Grup Müdürü Gürhan Çam, Insha Ventures CEO’su Yakup SezerAvivasa Müşteri Destek Merkezi Müdürü Burak Yurtsever, Sigortacılık ve Özel Emeklilik Düzenleme ve Denetleme Kurumu Başkan Yardımcısı Uluç İçöz de yer aldı.

BDDK’nın mevzuat desteğiyle Çağrı Merkezleri artık İletişim Merkezlerine dönüşüyor BDDK Bilgi Sistemleri Uyum Daire Başkanı Mustafa Aydın, pandemi dönemi ile beklenmedik bir hızda değişen finans dünyasını, değişen iş modellerini, çağrı merkezinden iletişim merkezine dönüşen yapının mevzuat tarafından desteklenme sürecini katılımcılar ile paylaştı. Mustafa Aydın yeni dönemde iletişim merkezlerindeki hizmet seviyesi ve kalitesindeki evrimin sadece finans değil tüm sektörleri etkileyeceğini, BDDK olarak bu dönemde yasal düzenlemelerle konuyu birçok açıdan masaya yatırdıklarını belirtti. 


Daha Fazlası Mart Nisan Sayısında

BU YAZIYI DERGİDE OKU