Müşteri İletişiminde Teknoloji Devrimi: Konuşma Yapay Zekası

Müşteri İletişiminde Teknoloji Devrimi: Konuşma Yapay Zekası

Dijitalleşme hızının artmasıyla birlikte pek çok şirket, iş ve müşteri yönetim süreçlerine Sanal Asistanlar ve Chatbotları daha fazla oranda dahil etmeye başladı.

 

Konuşma Yapay Zekası (Conversational AI) & Sanal Asistanlar (Virtual Assistant), doğal dil işleme, ses tanıma, dil üretimi ve makine öğrenimi gibi alanlarda yaşanan teknolojik ilerlemeler sayesinde giderek daha akıllı hale geliyor. Bu teknolojiler, işletmelerin müşterilerine daha iyi hizmet sunmalarını sağlamak, verimliliği artırmak ve daha kişiselleştirilmiş deneyimler sunmak gibi sayısız avantajlar sunuyor.

 

Yapay zeka teknolojilerindeki gelişmelere paralel olarak yeteneklerini sürekli artıran sanal asistanlar ve konuşma yapay zekâsının daha fazla yaygınlaşması ve birçok yeni kanalda kullanılması öngörülüyor.

BU YAZIYI DERGİDE OKU