Mutlu Çalışan = Mutlu Müşteri

Mutlu Çalışan = Mutlu Müşteri

Gelişen teknoloji ile beraber her geçen gün müşteri tercihleri ve beklentileri de değişiyor. Rekabetin odağına müşteriyi yerleştiren ve iyi bir müşteri deneyiminin mutlu çalışanlardan geçtiğini farkeden günümüz şirketleri, çalışan deneyimine daha çok yatırım yapıyor. Araştırmalar, çalışanlarını mutlu edebilen firmaların, iş verimliliği ve müşteri deneyiminde kayda değer bir üstünlük sergilediğini gösteriyor.

Özellikle müşteri ile kurulan etkileşimin kalbi konumundaki iletişim merkezleri, gerek çalışanları arasında artan Z jenerasyonu oranı, gerekse uzaktan ve hibrit çalışma modellerinin yaygınlaşması nedeniyle, çalışan motivasyonunu canlı tutabilmek için çok daha fazla efor sarf etmek durumunda.

BU YAZIYI DERGİDE OKU