Konecta ve Comdata Güçlerini “Konecta” Markası Altında Birleştirdi

Konecta ve Comdata Güçlerini “Konecta” Markası Altında Birleştirdi

Konecta ve Comdata iş süreçleri dışkaynak alanındaki tüm faaliyetlerini Konecta markası altında birleştirdi. Bu birleşme ile Konecta, 2 milyar Euro'ya yakın geliri; finansal hizmetler, teknoloji, telekomünikasyon e-ticaret, kamu hizmetleri, kamu sektörü ve sağlık dahil olmak üzere çeşitli sektörlerdeki müşterilerine “en iyi hizmet” sağlayan küresel ayak izi ile CX BPO (müşteri deneyimi-iş süreçleri dışkaynak) pazarında gücünü artırdı.

Merkezi Madrid'de bulunan Grup, 130.000'den fazla çalışanı ile Avrupa ve Amerika'daki 24 ülkede 500'den fazla büyük şirkete müşteri hizmetleri sunuyor.

Konecta CEO'su Jesus Vidal Barrio; "Birleşme kararı ile birlikte, CX BPO pazarında küresel bir lideri hayata geçirdik. Müşterilerimizin ortaya çıkabilecek ihtiyaçlarını öngörme, taleplerini karşılama ve yeni pazarlar kazanma azmimiz stratejimizin temel dayanaklarından biri olmaya devam edecek. Birlikte çalışacak, birlikte öğrenecek ve deneyimlerimizi paylaşacağız. Başarı hikayemizin bu yeni bölümünü Konecta markası altında yazmaktan heyecan duyuyorum.” dedi.

Konecta Hakkında:

Konecta, 4 kıtada ve 24 ülkede 30 dilde hizmet sunan 130.000 çalışanı ile müşteri yönetimi iş süreci dış kaynak kullanımında lider, yenilikçi bir küresel hizmet sağlayıcıdır.