Procat’te yeni dönem: Eniz Akdağ, Chief Executive Officer görevine getirildi.

Procat’te yeni dönem: Eniz Akdağ, Chief Executive Officer görevine getirildi.

Deneyimli ekibi ve alanında lider teknolojileriyle 2004’ten bu yana müşterilerinin iletişim merkezlerini dünya standartlarının üzerine çıkarma hedefiyle çalışan Procat, organizasyon yapısındaki değişimle birlikte yönetimdeki görev değişimini duyurdu. Eylül 2021'den bu yana Chief Commercial Officer olarak görev yapan ve ekibiyle önemli başarılara imza atan Eniz Akdağ, 1 Nisan itibarıyla Procat’in yeni CEO'su olarak göreve getirildi. Procat, yerel ve global pazarlarda sergilediği başarıların ardından gerçekleşen bu değişimlerle birlikte sektörde etkin ve kararlı adımlarla ilerlemeye devam ediyor.

Bu değişimin şirketin globalleşme adımlarında tetikleyici güç olacağını belirten Procat’in yeni CEO’su Eniz Akdağ; “Son yıllarda gerçekleştirdiğimiz global ölçekli projelerle sektörde büyük başarılara imza attık. Özellikle 2016 yılından itibaren yurt dışı projelere daha fazla yönelerek, 2021 yılı itibarıyla pek çok uluslararası projeyi bünyemize dahil ettik. Satış ekibimizi yeniden yapılandırdık. Müşteri portföyümüzü büyüttük. Bugün Türkiye’nin e-ticaret sektörünün en büyük oyuncuları ile çalışıyor, farklı sektörlerdeki lider markalarla müşteri deneyimi alanında başarı hikayeleri yazıyoruz. Aynı zamanda yurt dışına hizmet ihracatı yapabilen bir konumdayız. Yeni dönem hedeflerimizde çok daha iddialıyız ve bu hedeflere ulaşmak için çalışma arkadaşlarımla birlikte bütün gücümüzü ortaya koyacağız” dedi.

Eniz Akdağ, “Şirketteki bu değişimle birlikte globalleşme konusunda yeni adımlarımız olacak. 2017 yılında ilk yurt dışı ofisimizi Birleşik Krallık'ta açarak Avrupa’daki global markalara hizmet vermeye başladık. Türkiye’de uzun yıllar edindiğimiz tecrübe ve uzmanlığımızı İngiltere’ye taşımamız ve ileri düzeyde teknolojiye ve know-how’a dayanan hizmetler sunmamız çağrı merkezi sektöründe büyük etki yarattı. Kazandığımız bu uzmanlığı şimdi de diğer Avrupa ülkelerine taşıyoruz. Yurt dışında biri İspanya, diğeri Kuzey Afrika olmak üzere iki yeni lokasyon daha açma hedefimiz var.

Akdağ; “Bugün 40’tan fazla müşteriye 9 dilde hizmet veriyor, 4 ülkeye hizmet ihracatı yapıyoruz. Yurt içindeki müşteri sayımızı artırırken küresel çapta hizmet veren daha fazla sayıda markanın çok dilli operasyonlarının yönetimini üstlenmek istiyoruz. Bu konuda ciddi yatırımlar yaparak, ağımızı genişletiyoruz. Halihazırda Türkçe, Almanca, İngilizce, Felemenkçe, Fransızca, İtalyanca, Romence.” dedi.

BU YAZIYI DERGİDE OKU