ChatGPT, iletişim merkezlerinin geleceğini nasıl etkileyecek?

ChatGPT, iletişim merkezlerinin geleceğini nasıl etkileyecek?

OpenAI tarafından geliştirilen ve Kasım 2022’de hizmete sunulan ChatGPT kısa sürede dünyanın gündemine oturmayı başardı. Diyalog konusunda uzmanlaşmış bu yapay zekâ sohbet robotu, teknoloji dünyası tarafından heyecanla karşılanırken birkaç ay içinde sayısız sorunun cevabına ulaşmak isteyen milyonlarca insan tarafından kullanıldı.

İşletmeler için, yeni fikirler üretmek, içerik oluşturmak, müşteri deneyimini iyileştirmek, yapay zeka sohbet robotu oluşturmak, geliştirmek, verileri analiz etmek ve daha fazlası için sınırsız avantajlar sunan bu teknoloji, sahip olduğu yeteneklerle şaşırtmaya devam ediyor.

Soruları anlama ve istenilen dilde hızlı yanıtlama becerisiyle ChatGPT, tüm sektörlerde olduğu gibi müşteri hizmetleri sektöründe de dikkatleri üzerine çekti. Bu gelişmeler,  ChatGPT’nin İletişim Merkezi sektörünün geleceğine etkileri, müşteri deneyimindeki gelişmelerin yanı sıra İK ve organizasyonel süreçlerdeki değişimler üzerindeki rolüne dair birçok yeni soruyu akıllara getiriyor.

BU YAZIYI DERGİDE OKU