İş dünyası afet sürecini nasıl yönetti?

İş dünyası afet sürecini nasıl yönetti?

6 Şubat tarihinde gerçekleşen ve 11 ili kapsayan geniş bir bölgeyi etkileyen deprem felaketi hepimizi derinden sarstı. Hem toplumsal hem de ekonomik olarak büyük kayıplar yaşadığımız bu süreçte, unutulmaya başlayan “hazırlıklı olma” hali bir kez daha gündeme geldi.

Dayanışmanın en güzel örneklerine tanıklık ettiğimiz şu günlerde iş dünyası da gerek saha çalışmaları gerekse iş sürekliliği konusunda yoğun çaba sarf etti. Tüm sektörler kendi iş alanlarına bağlı olarak afetin yaralarını sarabilmek için farklı uygulamalar gerçekleştirdi. Banka ve sigorta sektörü, finansal hizmetlerin kesintiye uğramadan devam etmesi, kredi borçlarının ertelenmesi, vatandaşlarının zararlarından doğan tazminat süreçlerinin hızlandırılması gibi uygulamaları kısa sürede hayata geçirirken, iletişim merkezleri afetten etkilenenlerin iletişim taleplerine cevap verebilmek için yoğun bir mesai harcadı.

BU YAZIYI DERGİDE OKU